Wpisz poniżej swoje dane do logowania

Pytania i odpowiedzi

  • Jaki jest czas realizacji i koszt przesyłki?

    Czas realizacji zamówienia :

    Fototapety i naklejki realizujemy w terminie od 1 do 4 dni roboczych, w zależności od wielkości i rodzaju fototapety lub naklejki.
    Zazwyczaj to 2-3 dni robocze.
    W przypadku zdarzeń losowych ( awaria ) niezależnych od nas, czas realizacji może się nieco wydłużyć.

     

    Dostawa zamówionych produktów w kraju i zagranicą

    Przesyłki realizujemy w opcjach :

    1. Przedpłata - koszt 19,90 PLN / brutto 0 PLN (przy zakupach powyżej 499 PLN ) - Formy płatności : online za pomocą DotPay , przelew na konto, płatność kartą kredytową

    2. Za Pobraniem - koszt 28,90 PLN / brutto - Płatność u Kuriera przy odbiorze przesyłki ( Cash On Delivery ) - wyłącznie przesyłki krajowe o wartości do 1500 PLN brutto. Przesyłki o większej wartości realizujemy po min 50% przedpłacie.

    Przesyłki kurierskie krajowe i zagraniczne

    Zamówione produkty dostarczmy na terenie kraju oraz krajów Unii Europejskiej za pośrednictwem firm kurierskich po przedpłacie.

    Koszt dostawy w zależności od kraju dostawy wynosi od 30 do 99 PLN.

     

    Przesyłki kurierskie - monitoring

    Zamówione produkty wysyłamy  firmą kurierską GLS ( przesyłki zagraniczne DHL DE ).

    Na stronie https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek mogą Państwo śledzić status swojej przesyłki.

    Szczegółowe informacje o możliwościach przekierowania paczki - https://gls-group.eu/PL/pl/przekierowanie-paczki .

     

    Przy odbiorze przesyłki prosimy o sprawdzenie stanu opakowania zewnętrznego w obecności Kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mają Państwo prawo odmówienia odbioru przesyłki.

    Reklamację na uszkodzenia w transporcie składa nadawca.

    Tapety pakujemy w tuby kartonowe z dodatkowym wewnętrznym zabezpieczeniem przed uszkodzeniami w trakcie transportu.

    Ze względu na rozmiary 112 x 12 x 12 cm nie ma możliwości wysyłki do paczkomatów.

  • Jak zapłacić za złożone zamówienie?

    Płatności za złożone zamówienia można dokanać za pośrednictwem płatności online lub przelewem na konto bankowe.

    Dane do przelewów bankowych:

    Bank: Santander Bank Polska SA

    Nr rachunku : 65 1500 1416 1214 1003 9047 0000

    Odbiorca: Intermarkt Sp. z o.o.

    W tytule płatności prosimy o podanie numeru zamówienia lub nazwisko i imię osoby zamawiającej.
    Dodatkowo w e-mailu potwierdzającym zakup znajduje się przycisk do szybkich płatności online.
  • Jakie formy dostawy są możliwe?

    Przesyłka Kurierska.
  • Czy rejestracja jest obowiązkowa, aby dokonać zakupu w sklepie?


    Aby dokonać zakupu rejestracja nie jest obowiązkowa.
    Rejestracja umożliwia łatwiejsze dokonywanie kolejnych zakupów.
     
  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

    By otrzymać fakturę VAT, podczas zamówienia należy wybrać odpowiednią opcję, podać dane podmiotu, na rzecz którego ma zostać wystawiona faktura oraz wskazać adres mailowy.
  • Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar?

    Istnieje możliwość odbioru osobistego w sklepie po wcześniejszym uzgodnieniu.  
     
  • Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

    Wystarczy niezwłocznie przesłać informację o rezygnacji na nasz adres emailowy.
  • Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

    Tak zamówienia przyjmujemy pod nr 500 100 907 w godzinach od 8:00 do 16:00.
  • Jak długo realizowane będzie moje zamówienie?

    Czas realizacji zamówienia :
    • fototapety i tapety – od 1 do 4 dni roboczych - w zależności o wielkości i rodzaju zamówienia.
    • W przypadku zdarzeń losowych ( awaria ) niezależnych od nas czas realizacji może się nieco wydłużyć.